Geen dienst is perfect, kaarten kunnen altijd beter. Hieronder de mogelijkheden voor ondersteuning, "Support".
Klanten met een betaald Map5.nl abonnement kunnen gebruik maken van de Helpdesk. Deze is bereikbaar via email:
We maken gebruik van de Freshdesk cloud-dienst om gestructureerd, middels "tickets", uw probleem op te lossen. Heeft u geen abonnement, dan kunt u uiteraard vragen naar dit email-adres sturen. Uitgebreide ondersteuning is echter voorbehouden aan abonnement-houders.
Deze brengt nieuwtjes en "tips&tricks" voor map5.nl.
Verschijnt twee a drie maal per jaar.
Bekijk hier alle edities en voor aanmelden!
Via ons Mastodon account (uiteraard op mapstodon.space) kunt u op de hoogte blijven van bijv nieuwe of vernieuwde kaartdiensten.
Via ons Twitter account kunt u op de hoogte blijven van bijv nieuwe of vernieuwde kaartdiensten.
Stel je vindt een fout, of je hebt een goed idee voor een verbetering. Deze kan door iedereen ingevoerd en gevolgd worden via de Map5.nl Issue Tracker. Dit gaat meer om technische verbeteringen/fouten.
In principe is Map5.nl altijd "up" 24x7. Storingen worden automatisch (SMS, email) naar ons doorgegeven door een externe "uptime robot" die continu de onze services bewaakt. Mocht je toch een probleem ondervinden, kijk dan eerst op de de Map5.nl Uptime Monitor.
Van tijd tot tijd zullen kaarten ververst worden, fouten opgelost etc. en in opeenvolgende versies van de diensten opgenomen worden. Een versienummer is in beginsel: jaar.maand bijvoorbeeld 15.5 voor de mei 2015 versie. De versies en wat daarin zit, of komt, zijn te volgen via de Map5.nl Versies.
We hebben in het kader van de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG) verschillende maatregelen genomen om privacy en persoonsgegevens van abonnementshouders te beschermen en voor hen transparant te houden: